×
Bicycle Cardistry Black and White by Devo Carti de Joc

65,00 lei

Iata si versiunea pe alb si negru a pachetului de carti de joc care a facut multe furori in lumea pasionatilor de carditry si a colectionarilor. De data aceasta sub brand-ul Bicycle!Toate creatiile lui De'Vo au editie limitata. Nu rata ocazia sa ai si tu acest pachet de carti de joc uimitor!

De'Vo, impreuna cu echipa Bicycle, s-au unit pentru a crea ceva cu totul iesit din comun - one of a kind deck.Designul functional este dus la un nivel si mai inalt oferind aspecte diferite in functie de cum le manuiesti. Acest pachet de carti de joc are De'Vo Twin Tip design, ceea ce inseamna ca poti sa le amesteci fara a le mixa atat pe fata cat si pe spate. Designul este similar cu cel al Cardistry WTF dar are semnatura Bicycle si cartile de curte sunt reprezentate vizual. De asemenea pips-urile au un design reverse care nu a mai fost vazut pana acum la De'Vo. Acest lucru permit pachetului sa para alb sau negru chiar si cand este amestecat. Pentru ca indecsii sunt in toate cele 4 colturi ale cartilor de joc, face ca acest pachet sa fie excelent si pentru jocurile de poker.Cartile de joc create de De'Vo sunt cunoscute la nivel mondial atat pentru design-ul functional cat si pentru calitatile lor de manipulare superioare. Sunt folosite de catre cei mai mari experti in carti de joc, de jucatorii de poker si de magicieni! Cele mai multe dintre creatiile lui De'Vo contin carti speciale sau trucuri pentru magicieni. Cartile de joc Bicycle Cardistry Black and White contin o carte fata alba/spate alb si o carte speciala pentru color change spate dublu.Fata cartilor este unica si inovativa si iti permite atat o manevrare perfecta cat si sa joci poker.Toate creatiile lui De'Vo sunt editie limitata asa ca nu trebuie sa ratezi acest pachet de carti de joc incredibil!

1

Bicycle
CARDSBICCARDBW