×
WTF Cardistry Spelling Decks by Devo Carti de Joc

65,00 lei

Un pachet de carti de joc cum nu s-a mai creat pana acum. Un cadou special pentru iubitorii de carti de joc si nu numai.Cartile de joc WTF au fost create pentru cardistry, flourish, magicieni si colectionari. Design-ul pachetului face ca acesta sa isi schimbe infatisarea in functie de cum este folosit si a fost creat sa poata forma aproape orice cuvant.

Mai multe pachete de carti de joc intr-unul singur! Atat de versatil este WTF Cardistry!Cu WTF Cardistry poti crea un evantai alb dispre stanga spre dreapta sau un evantai negru din partea opusa.Design-ul spatelui poarta amprenta lui De'vo si iti permite sa creezi modele diferite in functie de partea din care faci evantaiul. In plus, De'vo (creatorul acestor carti de joc) a adaugat ceva care nu s-a mai vazut la un pachet de carti de joc pana acum! A integrat pe fata un sistem de formare a literelor care iti permite sa construiesti aproape orice cuvant sau propozitie atata timp cat nu contine mai mult de 2 litere de acelasi fel.Imagineaza-ti! Cu acest pachet de carti de joc poti sa faci flourish si sa scrii cuvinte in acelasi timp. Sau poti sa faci un truc magic si sa scrii cartea spectatorului. Pachetul contine si o carte Blank Shatter, un semn de exclamatie si unul de intrebare.Este un pachet unic, cu posibilitati nelimitate.

1

CARDSWTF

Rating