Livrare GRATUITA peste 150 RON sau ridicare personala din Showroom Bucuresti
Cum puteti face o comanda

Cumpararea jucariilor online este usoara si distractiva!

Comanda se realizeaza in 5 pasi simpli, fiecare pas este explicat si usor de parcurs.

Puteti alege jucariile dorite utilizand mecanismele de filtrare (ex: varsta, nivel de dificultate, etc). Apasati pe imaginea produsului sau numele acestuia si adaugati produsul in cosul de cumparaturi. Puteti continua navigarea folosind linkul "Continuati cumparaturile" sau, daca sunteti gata sa finalizati comanda, treceti la Pasul Urmator.

Pe pagina cosului de cumparaturi aveti posibilitatea sa stergeti produse, sa modificati cantitatile comandate sau sa goliti cosul de cumparaturi. De asemenea, puteti sa adaugati un cupon de reducere.

Comanda se poate inregistra daca aveti cont creat pe site. Sunt solicitate date minime despre dumneavoastra, astfel incat comanda sa poate fi pregatita si livrata cu succes. Prin crearea unui cont de client veti avea acces la monitorizarea detaliata a statusului comenzilor si veti beneficia de puncte de loialitate.

Treceti la pasul urmator selectand butonul “Pasul Urmator”.

Autentificare si selectare adresa de livrare. Daca aveti deja un cont, puteti sa va autentificati, folosind adresa de email si parola pe care ati folosit-o la crearea contului.

Selectati metoda de livrare si metoda de plata dorita. Cititi cu atentie Termenii si Conditiile aferente comenzilor online, inainte de plasarea comenzii. De fiecare data cand plasati o comanda pe site-ul www.jucariesimagie.ro, trebuie sa confirmati ca ati citit si ca sunteti de acord cu prevederile din Termeni si Conditii.

Confirmati comanda - MobilPay. In cazul platilor cu cardul confirmati comanda direct pe site-ul MobilPay dupa ce ati ales aceasta metoda prin apasarea butonului 

Confirmati comanda - Plata Ramburs. In cazul platilor cu Plata Ramburs confirmati comanda dupa ce ati ales aceasta metoda prin apasarea butonului

Confirmati comanda - Ridicare din Showroom. In cazul platilor cu Ridicare din Showroom confirmati comanda dupa ce ati ales aceasta metoda prin apasarea butonului 

Dupa finalizarea cu succes a comenzii, veti primi un e-mail de inregistrare a comenzii ce va contine factura, urmand ca apoi produsele sa fie pregatite pentru livrare. Dupa finalizarea pregatirii coletului veti primi un e-mail cu numarul de confirmare a comenzii. In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate din motive independente de vointa partilor, veti fi informat prin telefon si email in vederea remedierii situatiei.

Verificare status comanda

Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa "Contul meu" in sectiunea "Istoric comenzi". Fiecare comanda are marcata etapa in care se afla si ii este alocat un numar unic. O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul curierului.

Exista posibilitatea de a urmari o comanda si in cazul in care nu aveti un cont de client, urmand instructiunile din email-ul primit la confirmarea comenzii.