• truc de magie

Hologram Blue by David Stone

180,00 lei
Livrare in 24h

Uimitor! Un truc de magie cu carti de joc si cu senzatii tari. Trebuie sa il ai in spectacolele tale daca esti magician sau daca esti amator, merita incercat.

Spectatorul alege dupa cum doreste o carte care este marcata cu un sticker galben. Amesteci cartea in pachet pana s-a pierdut printre celelalte carti de joc nemarcate. Ii spui spectatorului ca incerci sa faci ca acea carte aleasa de el si marcata cu stiker-ul galben sa apara deasupra pachetului ... si pentru ca are acel stiker galben toata lumea va putea sa recunoasca ce truc uimitor poti tu sa faci. Fara nicio miscare suspecta stikerul va aparea incet pe prima carte din pachet, efectul fiind gradual pare ca este o holograma. Mai mult, isi schimba culoarea atunci cand tu ceri asta. Iar ca sa demonstrezi ca este aceesi carte aleasa si marcata impreuna cu sprectatorul, poti sa ii dai cartea la examinat.

Acest efect a fost creat initial de magicianul francez Sandy, insa David Stone a redefinit conceptul aducand imbunatatiri importante modului de prezentare: poate fi folosit in orice context, fie lumina naturala sau artificiala, stikerele sunt refolosibile de nenumatare ori fiind realizate din materiale speciale care permit sa fie lipite si dezlipite fara sa se deterioreze.
David divulga diferite modalitati de prezentare, aparitii ale stikerului si schimbarea culorii acestuia.
Trucul include:
- gimmick-ul care poate fi folosit intensiv,