×
Ring in Gumball Machine (RING-A-DING) by Buzz Lawrence

3.500,00 lei

Este un aparat care permite magicienilor sa realizeze efecte si iluzii magice spectaculoase si adaptate stilului lor. Pentru ca arata ca un aparat din care poti sa iei o guma sau obiecte mici in schimbul unei monede, acest lucru il face si mai uimitor pentru spectatori.Gumball Machine este realizat din materiale de calitate si este un aparat cu un mecanism bine construit pentru iluzii magice uimitoare micro si de scena.

Iata unul dintre efectele de baza care se pot obtine cu acest aparat magic Ring in Gumball Machine!Magicianul imprumuta un inel sau un obiect mic de la un spectator. Il face sa dispara folosind orice metoda cunoscuta. Apoi, magicianul poate sa produca o moneda de 50 de bani sau de 25 de $ centi in functie de cum e gandit show-ul. Spectatorul insusi va introduce moneda in aparat si acesta va produce exact bila care contine obiectul spectatorului care a disparut la inceputul show-ului sau un bilet cu un mesaj secret etc. Magicianul poate sa decida la a cata incercare a spectatorului sa apara fix obiectul dorit: la prima, la a doua sau la a treia.Folosirea si punerea in scena depinde de creativitatea magicianului. Nenumarate efecte si posibilitati diferite se pot realiza pe conceptul oferit de Gumball Machine.Gumball Machine de Buzz Lawrence este disponibil la comanda. Va rugam sa ne contactati pentru detalii suplimentare.

1

RINGINGUMBALL

Fisa tehnica