• jocuri de sociatate
jocuri de sociatate
jocuri de sociatate

Escape from the Mall

60,00 lei

Escape from the Mall este un joc de tip escape room si poate fi jucat atat de unul singur cat si impreuna cu alti 4 prieteni.
Fiecare plic contine cate o enigma diferita, ele pot fi rezolvate in orice ordine, dar doar de catre un singur jucator. Se considera ca un jucator a gasit iesirea din Mall atunci cand descopera toate cele 4 solutii. Solutia fiecarui puzzle ii va indica jucatorului un indiciu pentru puzzle-ul urmator. In timpul jocului harta mall-ului trebuie sa ramana in centrul mesei de joc, astfel incat toti jucatorii sa aiba acces la ea.
Jocul Contine: 4 plicuri cu misiuni poveste si instructiuni in limba engleza.
Jocul presupune cunoasterea limbii engleze (nivel mediu-avansat) deoarece implica parcurgerea si intelegerea unor texte in limba engleza.

Numar jucatori: 1-4 jucatori
Durata: 45 minute
Dimensiune: 11x16x4 cm
Ce este un joc Escape Room? Conceptul de joc "Escape Room" a luat nastere in primele zile ale computerelor de acasa, evoluand repede intr-o varietate de jocuri video. Mai tarziu, versiunile fizice au devenit populare in întreaga lume. Aceste camere de evacuare din viata reala, implica blocarea unui grup de oameni intr-o incapere cu scopul de a se elibera. Fiecare camera contine indicii si provocari, ghicitori si puzzle-uri pe care trebuie sa le rezolve pentru a-și gasi calea de ieșire. Jocurile Escape Room, tip "Board Game", ca acesta, permit jucatorilor sa experimenteze emotia rezolvarii unei provocari, ghicitori sau puzzle fara a fi blocati intr-o camera!

1

5056297206217

Fisa tehnica