• boardgames
boardgames
boardgames

Escape from the Tower of London

80,00 lei

Este un joc antrenant pentru copii dar si adulti in care misiunea trebuie indeplinita in siguranta.
Instructiuni: Aseaza plansele cu misiuni, in coloana, cu fata in jos. Langa ele pune piesele din lemn. Intoarce o plansa de joc, selecteaza piesele din lemn ce apar mentionate pe plansa si pozitioneaza detectivul pe casuta palarie. Misiunea este sa gasesti un traseu sigur, de la palarie pana la usa, dar care sa-ti permita sa strangi toate bijuteriile din incaperea in flacari. Fereste-te te pericole (foc, cioburi, fantome sau alte capcane). Misiunea ta se desfasoara pe urmatorul fundal.
Maleficul James Moriarty, planuieste sa fure Bijuteriile Coroanei din Turnul Londrei. Printr-un plan ingenios el reuseste sa-l pacaleasca pe Holmes sa plece in cautarea unui criminal inventat, la sute de kilometri departare de Londra. Fara faimosul detectiv Holmes in oras, totul pare simplu si fara riscuri prea mari. Mariarty vrea sa incendieze Turnul Londrei, iar cand toti sunt ocupati sa stinga focul, el sa fure si sa plece cu diamantele pretioase. Homes isi da seama ca a fost trimis pe o pista falsa, dar este prea tarziu sa se intoarca, asa ca apeleaza la ucenicul sau pentru acest caz.
Jocul presupune cunoasterea limbii engleze (nivel - incepator) deoarece implica parcurgerea si intelegerea unor scurte texte in limba engleza.

Jocul contine: 40 planse de joc, diferite grade de dificultate, 17 piese din lemn, o figurina detectiv, instructiuni si rezolvari.
Varsta recomandata: +8 ani