×
Set de buzunar, 8 piese din lemn magnetic Tegu

138,00 lei

Jucariile din lemn magnetic Tegu sunt ecologice, de calitate, tip Montessori.Setul contine 8 piese:4 cuburi si 4 tije scurte si este ideal pentru calatorii, pentru cand copilul asteapta, la restaurant. Inlocuieste telefonul sau tableta pentru ca cei mici pot crea la infinit forme noi.

Daca esti in cautarea unei jucarii de calitate pentru copilul tau, atunci iti recomandam Jucariile din lemn magnetic Tegu. Cu blocurile de lemn frumos colorate copii au ocazia sa construiasca ce vor ei atat pe verticala cat si pe orizontala. Fiecare bucatica de lemn are inclus "ca prin magie" un magnet in interior ceea ce permite realizarea de nenumarate constructii.Pe langa valorile pe plan educativ, seturile Tegu sunt sigure si rezistente.Cu setul de 8 piese din lemn magnetic copii vor descoperi lumea minunata si infinita, creata de propria imaginatie.Include 8 piese in doua forme: 4 cuburi si 4 tije scurte. Include husa de depozitare si transport. + Perfect compatibile cu TOATE Piesele Tegu cuprinse in alte seturi+ Jucarii simple de o calitate premium care le va face sa dureze generatii+ Atractive si potrivite pentru cei care doresc jocul copilului sa se realizeze in mod liber nefiind influentat de supereroi sau modele impuse social+ Jucarie sigura: fara lipici, fara plastic, non-toxic, colorate pe baza de apa, fara piese foarte mici+ Sursa lemnului utilizat este una certificataOrigine: Design in USA, produs in HondurasMateriale: Eco-Friendly, lemn de esenta tare din surse sustenabile - America Centrala. Culori pe baza de apa, non toxice.Dimensiuni: Greutate totala de 170 g.Calitate: Piesele Tegu sunt atat de rezistente ca pot fi lasate din generatie in generatie. Reunesc modernul cu clasicul.Siguranta: acest produs se conformeaza normelor de siguranta europene EN71, americane CPSIA 2011, si canadiene (Health Canada).Varsta recomandata peste 1 anPentru fiecare set vandut Tegu planteaza pana la 10 copacei! Fii si tu parte din povestea Treerific.Avertisment: Acest produs contine magneti mici a caror inghitire poate duce la complicatii sau chiar la deces. Solicitati atentie medicala imediata daca magnetii sunt inghititi sau inhalati.

1

Tegu
POP-SNS-508T