×
Escape By Mickael Chatelain

Escape By Mickael Chatelain

180,00 lei

Un mister nemaiintalnit! O scapare complet imposibila.Gimmickul face totul pentru tine. Este incredibil!

Scoateti o panglica si invitati-va spectatorii sa o verifice. Este absolut obisnuita.Arata un pachet de carti cu o gaura din coltul din stanga sus. 52 de carti, 52 de gauri.Explicati spectatorilor ca panglica va trece prin cele 52 de carti si un nod le va lega.Roaga un spectator sa aleaga o carte dupa care sa o returneze in pachet dupa care sa treaca cu panglica prin cele 52 de carti si sa faca un nod.Acum este imposibil sa schimbi ordinea cartilor.- Panglica trece prin cele 52 de carti ?- Nodul este in siguranta?- Cartea aleasa este in interiorul pachetului? In timpul acestor trei intrebari, treceti rapid mana prin fata pachetul si instant cartea aleasa de spectator va apare deasupra.Spectatorii dvs. pot examina imediat intregul pachet!Cum este posibil acest lucru?Examinarea cea mai scrupuloasa nu va dezvalui nimic - misterul se va adânci si mai mult.Dar nu s-a terminatImediat ce spectatorul a terminat examinarea, treceti din nou mana peste cartea spectatorului.Si din nou, imposibilul se intampla.Cartea spectatorului este singura ce a scapat din panglica innodata.Dati cartea spre pentru examinare. Nu este nimic de vazut - gaura ramane intacta.DVD-ul explica diferite rutine si metode diferite pentru prezentarea acestui efect incredibil.Include: carti, panglica, gimmick si DVD.

1

ESCAPE_BLUE

Escape By Mickael Chatelain