×
  • Mastermind 2D by Christopher Kenworthey
Mastermind 2D by Christopher Kenworthey

Mastermind 2D by Christopher Kenworthey

195,00 lei

Mastermind by Chris Kenworthey (orice card la orice numar) a fost prezentat de catre Kreskin in „David Letterman Show“ si in „Live with Regis and Kathy Lee.“ Multi magicieni de top cum ar fi Wayne Houchin, Kreskin, etc au uimit publicul lor folosind acest efect, atat de puternic. Mastermind este acum disponibil si in varianta celebrelor carti de joc Bicycle, produse de US Playing Card Company.

Sa ne uitam la doar cateva dintre numeroasele posibilitati ce rezulta din utilizarea acestui pachet. Fiecare mentalist sau magician are dorinta de a prezice destinul, de a privi in viitor. Vei avea abilitatea de a crea un efect extraordinar cu pachetul Mastermind!
Imagineaza-ti ... Un plic este trimis prin posta la orice persoana ce va face parte din show-ul tau, cu 7 zile inainte de spectacol. In interiorul acestui singur plic, este o singura carte de joc cu spate albastru. Persoana respectiva este instruita sa pastreze plicul in posesia sa si sa nu lase pe nimeni sa il deschida. In momentul show-ului, este prezentat un pachet Bicycle rosu si plicul ce a fost trimis cu 7 zile inainte de show. Fiecare carte este diferita si pachetul poate fi amestecat. Nu exista carti lungi sau scurte, fara aranjamente, fara carti marcate. Orice spectator poate alege orice carte isi doreste. ABSOLUT orice carte. Va fi exact aceeasi valoare pe care o are cartea din plic. Imaginati-va cate alte posibilitati interesante pot fi realizate cu Mastermind ....
Indicatorul din nume, 2D face referire de 2 de romb.

1

Bicycle